Palvelusihteerin sijaisuus, Hämeenlinnan taidemuseo

Hämeenlinnan kaupungissa on lupa innostua ja kehittäjän mieltä arvostetaan!

Etsimme nyt joukkoomme Hämeenlinnan taidemuseoon palvelusihteerin sijaista määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 2.9.2024–31.7.2025.

Hämeenlinnan taidemuseon palvelusihteerin keskeiset ja päivittäiset tehtävät liittyvät talous- ja henkilöstöhallintoon. Lisäksi palvelusihteeri valmistelee esimerkiksi museonjohtajan viranhaltijapäätöksiä ja hoitaa museon päivittäiseen toimintaan liittyvien palveluiden ja tuotteiden tilauksia sekä ostoksia.

Hämeenlinnan taidemuseossa työskentelee taiteesta innostunut joukko, jolle tasavertaisuus, kestävä kehitys ja laadukkaat palvelut ovat sydämenasioita. Meillä työskennellessäsi saat alennuksia mm. Hämeenlinnan kulttuuri- ja liikuntapalveluihin sekä yritysten tarjoamia etuja. Palkkaus on KVTES:n mukaan.

Kiinnostuitko? Löydät hakemuksen Hämeenlinnan kaupungin sivuilta tästä linkistä: Palvelusihteerin sijaisuus, Hämeenlinnan taidemuseo – Sivistys- ja hyvinvointipalvelut – Avoimet työpaikat – Hämeenlinnan kaupunki – Sivistys- ja hyvinvointipalvelut (jobilla.com)

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 18.8.2024 klo 23:59 mennessä.

Mikäli sinulla on kysyttävää, voit olla yhteydessä museonjohtaja Jenny Valliin puhelimitse ke 7.8. klo 10-12, to 8.8. klo 11-13. numerosta 040 547 1965 tai muina aikoina sähköpostitse jenny.valli@hameenlinna.fi.

Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva ammattikorkeakoulututkinto tai ammatillinen tutkinto. Odotamme hakijalta hyvää organisointikykyä ja itsenäistä otetta työskentelyyn. Katsomme eduksi aiemman kokemuksen sihteerin tehtävistä. Arvostamme palveluhenkisyyttä ja joustavuutta. Tehtävässä noudatetaan 5 kuukauden koeaikaa ja hakuaika tehtävään on 1.8.–18.8.2024. Hakuaika päättyy 18.8.2024 klo 23:59.